Jóga

Hatha Jóga - 100 Kč

Jóga - terapie pro zdravá záda - 100 Kč

Permanentka 10 lekcí / 900Kč

 

Obora 66 (za autobusovou zastávkou).


Od února 2018 jsme pro Vás zprovoznili rezervační systém na jógu, kde se budete moci zaregistrovat a sami rezervovat/odhlašovat hodiny jogy. Rezervace bude možná po zaplacení kreditů. Stávající klienty s papírovou formou permanentky prosíme o registraci do 26.1.2018.

Pro více informací se neváhejte obrátit na nás: 775909074

 

Registrace na: http://cz.boofit.net/rstudiolouny

 

 

Od února 2018 přidáváme každou středu 90min. lekci zaměřenou na zdravá záda od 17:00h.

Začínáme 7.2.2018.


PO, ST, NE Hatha Jóga 19:00 - 20:30

ST Jóga - terapie pro zdravá záda 17:00 - 18:30


I přes to, že jsme zvětšili prostor Vás prosíme o objednávání na hodiny jógy na tel: 775909074, aby se nestalo, že se na někoho nedostane.

Jóga uvolňuje, omlazuje, posiluje a reguluje tělesné funkce, dává energii a krásu.

Pravidelné jógové cvičení:

  • protahuje a posiluje celé tělo, zlepšuje jeho pružnost i svalové napětí
  • pomáhá proti bolestem zad
  • vyrovnává nadměrné sezení (v autě, u počítače, ve škole,...)
  • kompenzuje jednostranné zatížení (v práci, u některých sportovních aktivit,...)
  • zlepšuje koncentraci a celkovou kondici
  • rozproudí tělesné tekutiny a stimuluje všechny tělesné orgány
  • prohlubuje vnímavost a citlivost pro vlastní organismus
  • snižuje stres, napětí, nervozitu
  • vede ke zklidnění, pomáhá k dosažení vnitřního klidu

Součástí každé lekce jógy je relaxace. Při relaxaci se obrací pozornost dovnitř do sebe a rozvíjí se tak schopnost sebeuvědomění. Pokud se člověk dokáže úplně uvolnit, umožní tím regeneraci celého organismu a cítí se pln životní síly. Naučíte-li se relaxovat, naučíte se také bránit vyčerpání a stresu a vydanou energii rychle obnovit.



Několik rad ke cvičení jógy:

  • Necvičte hned po jídle, po velkém jídle je třeba počkat 3-4 hodiny, po malém alespoň 2 hodiny
  • během cvičení jógy se nedoporučuje pít
  • po lekci je dobré počkat s jídlem a pitím tak půl hodiny
  • na cvičení není vhodný těsný oděv, který by vás stahoval v pase, omezoval dýchání či krevní oběh
  • cvičí se naboso na protiskluzné podložce
  • jakákoli bolest v poloze by měla být jen dočasná, pokud přetrvává, je signálem nesprávného cvičení nebo nějaké tělesné poruchy, informujte mě o tom prosím
  • v případě zdravotních obtíží nebo omezení se poraďte se svým lékařem a informujte mě o tom prosím před lekcí
  • během menstruace se necvičí pozice, které příliš stlačují břicho (intenzivní záklony a rotace, posilování břicha,...) a zejména obrácené pozice
  • během těhotenství doporučuji navštěvovat lekce gravid jógy, dynamická jóga není vhodná, v prvním trimestru se doporučuje více relaxovat, obecně neprovádět pozice, které stlačují břicho