JÓGA

 

joga_2Jógu cvičíme v prostorách v Oboře u Loun, č.p. 66 - (za autobusovou zastávkou)

Od února 2018 jsme pro Vás zprovoznili rezervační systém na jógu, kde se budete moci zaregistrovat a sami rezervovat/odhlašovat hodiny jogy. Rezervace bude možná po zaplacení kreditů. Stávající klienty s papírovou formou permanentky prosíme o registraci do 26.1.2018.

Pro více informací se neváhejte obrátit na nás: 775 909 074

Registrace na: http://cz.boofit.net/rstudiolouny

Od července 2018 bude středeční lekce jógy pouze od 18:00 - 19:15.

Začínáme 7.2.2018.

pondělí, středa, neděle -     Hatha Jóga 19:00 - 20:30
středa -  Jóga - terapie pro zdravá záda 17:30 - 18:45

 

I přes to, že jsme zvětšili prostor Vás prosíme o objednávání na hodiny jógy na tel: 775909074, aby se nestalo, že se na někoho nedostane.

 

joga-powitanie-sloncaCENY JÓGY:

 Hatha Jóga 100 Kč
 Jóga - terapie pro zdravá záda 100 Kč
 Permanentka (10 lekcí) 900 Kč

  



Jóga uvolňuje, omlazuje, posiluje a reguluje tělesné funkce, dává energii a krásu.


Pravidelné jógové cvičení:


protahuje a posiluje celé tělo, zlepšuje jeho pružnost i svalové napětí
pomáhá proti bolestem zad
vyrovnává nadměrné sezení (v autě, u počítače, ve škole,...)
kompenzuje jednostranné zatížení (v práci, u některých sportovních aktivit,...)
zlepšuje koncentraci a celkovou kondici
rozproudí tělesné tekutiny a stimuluje všechny tělesné orgány
prohlubuje vnímavost a citlivost pro vlastní organismus
snižuje stres, napětí, nervozitu
vede ke zklidnění, pomáhá k dosažení vnitřního klidu
Součástí každé lekce jógy je relaxace. Při relaxaci se obrací pozornost dovnitř do sebe a rozvíjí se tak schopnost sebeuvědomění. Pokud se člověk dokáže úplně uvolnit, umožní tím regeneraci celého organismu a cítí se pln životní síly. Naučíte-li se relaxovat, naučíte se také bránit vyčerpání a stresu a vydanou energii rychle obnovit.

Několik rad ke cvičení jógy:

Necvičte hned po jídle, po velkém jídle je třeba počkat 3-4 hodiny, po malém alespoň 2 hodiny
během cvičení jógy se nedoporučuje pít
po lekci je dobré počkat s jídlem a pitím tak půl hodiny
na cvičení není vhodný těsný oděv, který by vás stahoval v pase, omezoval dýchání či krevní oběh
cvičí se naboso na protiskluzné podložce
jakákoli bolest v poloze by měla být jen dočasná, pokud přetrvává, je signálem nesprávného cvičení nebo nějaké tělesné poruchy, informujte mě o tom prosím
v případě zdravotních obtíží nebo omezení se poraďte se svým lékařem a informujte mě o tom prosím před lekcí
během menstruace se necvičí pozice, které příliš stlačují břicho (intenzivní záklony a rotace, posilování břicha,...) a zejména obrácené pozice
během těhotenství doporučuji navštěvovat lekce gravid jógy, dynamická jóga není vhodná, v prvním trimestru se doporučuje více relaxovat, obecně neprovádět pozice, které stlačují břicho

 
Jógu cvičíme zde: 

 

Tento web používá soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat a zlepšovat naše služby. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací naleznete ZDE.